Інструкція як створити модель і підвищити впізнаваність

Для того, щоб зрозуміти, як створити бренд і підвищити його впізнаваність і лояльність покупців, слід розібрати основні етапи розробки бренду.


Крок 1: формуємо цілі та завдання

Для початку слід відповісти на перелік питань:

  • Які основні характеристики у вашої цільової аудиторії: стать, бюджет, вік, інтереси, соціальний стан і так далі?
  • Для вирішення якої саме проблеми покупців був створений ваш продукт?
  • Яка кількість своїх тимчасових і фінансових ресурсів ви готові будете витратити на воронку продажів і рекламну кампанію?

Якщо ви не знаєте, що таке воронка продажів, рекомендуємо вам прочитати статтю на цю тему.

Відповівши на ці питання, ви зможете визначитися з тим, як саме повинна бути сформована ваша digital-стратегія і як краще розвивати бренд компанії.

Також слід проаналізувати всі фактори, що впливають на підвищення або зниження попиту вашого продукту. Наприклад, це може бути географічний фактор. Якщо ви займаєтеся продажем спеціалізованої зимового одягу по всій Україні, що утримує температуру до мінус 30 градусів, малоймовірно що рекламна кампанія в Сочі принесе позитивний результат.

Може бути варто загострити увагу на пори року. Наприклад, проведення рекламної кампанії з продажу водного транспорту взимку, швидше за все, закінчиться фіаско в плані показників ваших ROI і ROMI.

Крок 2: аналізуємо ринок збуту

На даному етапі необхідно провести порівняльний аналіз співвідношення попиту та пропозиції в вашій галузі на ринку. Подивитися кількість інших компаній, що пропонують аналогічні товари або послуги і виявити відмінності вашого продукту від конкурентів. Саме цей висновок і стане тим самим тригером для розвитку вашого бренду.

Припустимо, ви збираєтеся займатися продажем посуду, але в вашому місті вже є багато конкуруючих організацій. У даній ситуації вам слід запропонувати споживачеві щось нове і унікальне, що буде відрізняти ваш товар від більшості інших. Наприклад, посуд виключно з Грузії з національними відмінними критеріями або послуги з сублімації будь-яких зображень на посуді. Іншими словами, вам потрібно придумати речення, якого ще немає на ринку.

Крок 3: придумуємо ім'я для бренду

Ім'я вашого бренду не повинно викликати ускладнень в сприйнятті споживача. Тобто легко запам'ятовуватися і бути приємним на слуху. Однак, в деяких випадках, можна піти від зворотного. Часом бренди стають відомими за рахунок дивних назв, які моментально відкладаються в пам'яті у покупця. Цілком можливо, що це відбувається через абсурдність імені.

Наприклад, в Україні особливою популярністю в невеликих регіонах користується датське пиво під назвою «Gavno». Дане ім'я походить від датського слова «gavn» - користь. Тобто виробники тим самим хотіли донести про корисні якості свого продукту, що не маловажно в алкогольному бізнесі. Однак в Україні назва сприймається зовсім під іншим ракурсом. Зрозуміло, свою популярність бренд набрав за рахунок бажання людей спробувати продукт з безглуздим назвою.

Також дуже важливо, щоб назва була винятковим - жодного разу ніким не використаним. Слід враховувати, що бувають випадки, коли організація придумує ім'я, але не реєструє належним чином, а треті особи, в свою чергу, надають його собі. Що б уникнути такої долі, вам необхідно зареєструвати свій бренд в Укрпатенті. Якщо ви не знаєте, як це зробити рекомендуємо вам ознайомитися з нашою статтею про те, як зареєструвати товарний знак самостійно.

Існує якесь внегласное правило трьох «У». Тобто, щоб бренд продуктивно виконував свої функції, він повинен бути:

  1. унікальним;
  2. впізнанним;
  3. універсальним.

Крок 4: створюємо і просуваємо свій сайт

Для початку вам слід визначитися який саме ресурс буде найбільш ефективним для комунікації з вашою цільовою аудиторією. Може бути вам буде потрібно розробка landing page, може бути корпоративного сайту або інтернет-магазину.

Зрозуміло, дана робота дуже недешева і не кожен власник бізнесу зможе дозволити собі фінансувати подібні послуги, особливо на початкових етапах розвитку бізнесу. В цьому випадку, можете заощадити і замовити розробку шаблонного сайту-візитки, як правило, вона не вимагає великих вкладень.

Однак на даний момент цей спосіб буде малоефективним, оскільки показник шаблонного сайт-візитки, відображає компанію в негативному ключі, як об'єкт, що не займається своїм розвитком в Інтернеті. Так само мало створити сайт, його потрібно ще й просунути. Існує безліч інструментів по просуванню ресурсу в інтернеті:

  • SEO-оптимізація;
  • SMM-просування;
  • контекстна реклама;
  • медійна реклама;
  • вірусна реклама;
  • робота з відгуками.

Тому слід розуміти, що експерти розроблять сайт проаналізувавши всі критерії, необхідні для його формування. Тобто, якщо ви дійсно хочете розвиватися і позиціонувати свій бренд, як серйозну компанію - звичайно, необхідно звертатися в digital-агентства повного циклу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Як проіндексувати сайт в пошукових системах: способи швидкої індексації

Інформація про створення і просування бренду